
corpse
Status:
User
Mitglied seit: 08.11.07
Ort: Schweiz
Beiträge: 2419
|
|
 |
>
>>i muess mini energie nie spare.. was sender ou scho för alti seck!!
>>hebed chli sorg, de fühlederech met 19i ned scho wie 90i 
>
>Hey, ich han imfall s 2 au scho ufem Rugge.
du alte sackkkkk!!! 
|
|